Nahrávam Udalosti

Milá žena, pozývame vás na krásny workshop o našom tele a panvovom dne s Mari a Naďou.

Prečo venovať pozornosť panvovému dnu?

Panvové dno je zdrojom našej veľkej sily a tvorivosti. Jeho dobrá kondícia je však podstatná aj pre udržanie zdravia a rovnováhy nášho tela i mysle.

Panvové dno zohráva významnú úlohu aj pre prácu s našou ženskou energiou a emočnou rovnováhou.

Oslabené panvové dno má mnoho prejavov, napríklad:
– únava, vyčerpanie,
– povolené brušné svaly,
– bolesti chrbta, kolien, či nôh, migrény, ..
– inkontinencia (samovoľný únik moču) – napríklad pri kýchnutí, kašli alebo prudkom pohybe, a to aj v mladom veku!
– zníženie prežitku až bolesť pri pohlavnom styku.
– z tých gynekologických možno menovať bolesti v krížoch a podbrušku pred menštruáciou, bolesti pri pohlavnom styku, zväčšenie objemu brucha a ďalšie.

Naučiť sa vnímať svoje panvové dno je dôležité a skutočne stojí za to! Objavíš benefity, čo sa týka zdravia, a tiež sa Ti bude omnoho ľahšie pracovať s telom v pohybe. A to v každom veku bez rozdielu! 🙂

Čo Ťa čaká:

Čo Ťa čaká:
– Začíname 9:30 spoločným zoznámením sa a rozhýbaním tela, aby sa nám dobre pracovalo.

– V prvej časti sa budeme venovať práci s panvovým dnom s Naďou. Budeme sa rozprávať o jeho dôležitosti, zložení, správnom cvičení a podpore.

– Naďa vás prevedie metódou 3×3 podľa Renaty Sahani (www.skolapanevnihodna.cz). Spoznáte tak panvové dno v troch rovinách – fyzickej, energetickej a emočnej, ako aj na troch „poschodiach“: krk, panva, chodidlá.

– Ukážeme si spôsoby a cesty, ktoré nám pomôžu podporiť zdravie panvového dna.

– V druhej časti s Mari nazrieme do pohybu a práce s panvovým dnom cez 8 esencií rovnováhy. Naučíš sa vytvárať pohyb, ktorý je pre telo príjemný a zároveň pomáha uvoľniť i posilniť panvové dno. Budeme dýchať, plynule rozvíjať pohyb od zdravých základov.

– Naučíš sa, ako spojiť zdravé držanie s prácou panvového dna, či ako cvičiť nenápadne aj v priebehu dňa.

– Vďaka rôznym pohybovým aktivitám telo precítiš do hĺbky, a o to viac si odnesieš inšpirácie a jednoduchých návodov domov.

Workshopom sprevádzajú:
Mari Lomnicka – lektorka, inštruktorka pohybu a sprievodkyňa láskavého prístupu k spoznávaniu vlastného tela v pohybe. Cez Osem esencií rovnováhy a projekt Žena v pohybe učí, ako si vypestovať zdravý a pevný vzťah k vlastnému telu. Mari môžete poznať taktiež z Univerzita vedomého života.

Nadežda Rasocha – Akreditovaná lektorka školy panvového dňa podľa Renaty Sahani (Metóda 3×3), masérka, dlhé roky sa venuje aromaterapii a zaujíma ju svet fyzioterapie.