Druhý stupeň štúdia
Nadobudnúť rozvahu osobnosti je ako držať v rukách mapu, vďaka ktorej sa dokážeme ľahko orientovať v náročných situáciách, nachádzať riešenia na hlavolamy života a rozvážne konať.
2. stupeň štúdia je postavený na základoch náuky Rozpoznanie skutočnosti. V 2. a 3. ročníku študenti získajú poznatky a skúsenosti, dôležité pre rozvážne spravovanie osobnosti ako aj okolností, v ktorých sa nachádzajú.
Kľúčom k ROZVAHE OSOBNOSTI:
- Vnímanie a napĺňanie potrieb tela.
- Starostlivosť o svoje zdravie.
- Práca so svojimi pocitmi.
- Spravovanie partnerských či pracovných vzťahov.
- Prekonávanie hraníc mysle.
- Prebudenie vlastnej vnútornej sily.
- Oslobodenie sa od lipnutí, závislostí a unaveného postoja.
- Nazeranie za závoj zjavenej skutočnosti.
2. ročník
I. temat. okruh: Rozvážne vzťahy
1. vyuč. deň: 4 pôrody osobnosti
2. vyuč. deň: Predchádzanie závislosti
3. vyuč. deň: 3 obdobia rozvážneho vzťahu
4. vyuč. deň: Umenie riadeného pádu
5. vyuč. deň: Mužská a ženská vibrácia
6. vyuč. deň: Povahopis osobnosti
7. vyuč. deň: Deľba 4 polí zodpovednosti
8. vyuč. deň: Etika a autorita vychovávateľa
II. temat. okruh: Rozvážna životospráva
1. vyuč. deň: Anatómia tela a liečenie choroby
2. vyuč. deň: Telocvik (fyzioterapia)
3. vyuč. deň: Zdravá obživa
3. ročník
III. temat. okruh: Hranice rozvahy
1. vyuč. deň: Reálne nebezpečné situácie a ich zvládanie
Nadobudneme vhľad do sveta bojovníkov a reálneho nebezpečia. Naučíme sa v tomto svete orientovať a zbavíme sa strachu z ozbrojených konfliktov, masových nepokojov či rôznych rebélii.
2. vyuč. deň: Vandrovka (dvojdňovka)
Neexistujú nezvládnuteľné situácie, len nepripravení ľudia. Doterajšie cesty našich životov nás rozmaznali a urobili z nás „závislákov“ od bezpečia. Pod dohľadom sprievodcu si rozpomenieme na svoju podstatu a precítime silu kolektívneho ducha pri nocovaní v divočine.
3. vyuč. deň: Posúvanie hraníc myslenia
Prostredníctvom šamanských rituálov sa presunieme za hranice doterajšieho vnímania, v plameni necháme spáliť svoje obavy a predsudky. Vystavíme sa reálnemu strachu z výziev chôdze po žeravých uhlíkoch, či rozbitých črepoch, ktoré odhalia, kam siahajú ľudské možnosti.
4. vyuč. deň: Mentálne telo cez optiku kvantovej fyziky
Zodpovieme si na fundamentálne otázky: Čo nám dáva a berie životnú energiu? Ako si ju dokážeme zvýšiť? Kedy sa stanem vládcami svojho života? Ako odlíšiť prítomnú realitu a pseudorealitu?
IV. temat. okruh: Dokonanie prebudenia
1. vyuč. deň: Úvod do meditácie
Vysvetlíme si pojmem meditácie v živote človeka i jej úskalia pri nerovnovážnom používaní. Zameriame sa na porozumenie princípom mimozmyslového vnímania a mimotelových zážitkov a oprášime pojem vedomá smrť, ktorý k meditácii patrí.
2. vyuč. deň: Meditačná prax v pokoji
Ukážeme si ako pristupovať k rozjímaniu v sede a aké spôsoby rozjímania v pokoji poznáme. Vysvetlíme si, aké problémy nás ako začiatočníka v meditácii môžu čakať a ako si s nimi poradiť. Zároveň si odhalíme ako sa môžeme v meditácii rozvíjať a k čomu smerovať.
3. vyuč. deň: Meditačná prax v pohybe
Ukážeme si aj dynamický prístup k meditácii a vysvetlíme si ako fyzické telo súvisí s meditáciou a zmenenými stavmi vedomia. Začijeme cvičenia ako prostredníctvom pohybu tela dokážeme prehĺbiť spojenie so svojim vnútrom, ktoré sa skrýva za hranicami zmyslového vnímania.
4. vyuč. deň: Záverečné obrad na Muráni (dvojdňovka)
Slávnostný záverečný obrad Rozpoznania skutočnosti, na ktorom spolu prežijeme čaro prelínania zjavených a skrytých svetov. Počas tohto obradu sa zároveň odovdzávajú certifikáty o ukončení 3-ročného štúdia.
Na ktorýkoľvek vyučovací deň sa môžete prihlásiť aj keď ste u nás ešte neštudovali
a nezáväzne ochutnať našu náuku o rozvahe osobnosti.
Viac info na info@vedomaskola.sk
Absolventi 2. stupňa štúdia majú všetky zručnosti potrebné k tomu, aby žili ako šťastné, rozvážne, sebavedomé a slobodné bytosti, a svojim pôsobením prispievali k tvorbe zdravej spoločnosti.